Mobile Field Service | Ποιές ανάγκες καλύπτει
Το Regate Effective Field Service καλύπτει τις βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει καθημερινά ένα τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης:
- Αποδοτικός προγραμματισμός επισκέψεων τεχνικών
- Βέλτιστη κατανομή εργασιών ανάλογα με την κρισιμότητα της κάθε εργασίας
- Βέλτιστη αξιοποίηση πόρων (τεχνικών, οχημάτων, υλικών)
- Βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών κατά την εγκατάσταση, επισκευή και συντήρηση του εξοπλισμού
- Αύξηση της παραγωγικότητας των τεχνικών
- Καταγραφή του πραγματικού χρόνου απασχόλησης στον πελάτη
- Σωστή πληροφόρηση των τεχνικών για την ταχύτερη διεκπεραίωση των εργασιών τους
- Εύκολη πρόσβαση στην ολοκληρωμένη εικόνας του πελάτη (συμβόλαια συντήρησης, εξοπλισμός υπό εγγύηση, ιστορικό επισκέψεων, κ.ά.)
- Πρόσβαση στα τεχνικά εγχειρίδια εν κινήσει
- Διαχείριση της αποθήκης του κάθε οχήματος των τεχνικών (συγκεντρωτικά δελτία αποστολής)
- Παρακολούθηση του στόλου των τεχνικών, με τη χρήση GPS
- Μείωση του χρόνου που δαπανούν οι τεχνικοί στο εσωτερικό τμήμα της τεχνικής υποστήριξης (Back Office)
- Μείωση του λειτουργικού κόστους στο Back Office