Mobile Field Service | Ποιές ανάγκες καλύπτει

Το Regate Effective Field Service καλύπτει τις βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει καθημερινά ένα τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης:

  • Αποδοτικός προγραμματισμός επισκέψεων τεχνικών
  • Βέλτιστη κατανομή εργασιών ανάλογα με την κρισιμότητα της κάθε εργασίας
  • Βέλτιστη αξιοποίηση πόρων (τεχνικών, οχημάτων, υλικών)
  • Βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών κατά την εγκατάσταση, επισκευή και συντήρηση του εξοπλισμού
  • Αύξηση της παραγωγικότητας των τεχνικών
  • Καταγραφή του πραγματικού χρόνου απασχόλησης στον πελάτη
  • Σωστή πληροφόρηση των τεχνικών για την ταχύτερη διεκπεραίωση των εργασιών τους
  • Εύκολη πρόσβαση στην ολοκληρωμένη εικόνας του πελάτη (συμβόλαια συντήρησης, εξοπλισμός υπό εγγύηση, ιστορικό επισκέψεων, κ.ά.)
  • Πρόσβαση στα τεχνικά εγχειρίδια εν κινήσει
  • Διαχείριση της αποθήκης του κάθε οχήματος των τεχνικών (συγκεντρωτικά δελτία αποστολής)
  • Παρακολούθηση του στόλου των τεχνικών, με τη χρήση GPS
  • Μείωση του χρόνου που δαπανούν οι τεχνικοί στο εσωτερικό τμήμα της τεχνικής υποστήριξης (Back Office)
  • Μείωση του λειτουργικού κόστους στο Back Office

 

 
 
Regate in FacebookRegate in TwitterRegate in Youtube Regate in LinkedIn
www.regate.gr  |   www.regate-salesforce.gr  |   www.regate-effective.com